آموزش جامع تولید محتوای ویدیویی در خانه

مدیر سایت ·2 خرداد 1402

خیلی از تولیدکنندگان محتوا ویدیویی در اینستاگرام یا یوتیوب دغدغه این رو دارن که برای تهیه ویدیوهاشون باید از چه دوربین‌ها، ابزار نورپردازی و صدابرداری استفاده کنند که بهترین نتیجه رو براشون داشته باشه و بتونن مخاطب‌هاشون رو جذب کنند و یا اگر برای مشتریانشون تولید محتوا ویدیویی می‌کنند بتونن رضایت اون‌ها رو کاملا جذب کنند. ما تصمیم گرفتیم برای پاسخ به تمامی سوالات و ابهامات در این حوزه، یک دوره جامع صفر تا صدی رو آماده کنیم. این دوره به ۴ بخش اصلی تقسیم میشه:

 

 

 

  1. نورپردازی در ساخت محتوا در ساخت محتوا ویدیویی 

    تو این بخش یادتون می‌دم که حتی اگر هیچ ابزار نور‌پردازی ندارید چطور از نور محیط و نور پنجره بتونید ویدیو خوبی رو ضبط کنید. تو قسمت بعد شما رو با نورهای ارزون قیمت هالوژنی آشنا می‌کنم که خیلی می‌تونن تو ضبط یک ویدیو حرفه‌ای کمکتون کنن. بعد از اون شما رو با نورهای LED کوچک آشنا می‌کنم که هم بصورت مستقل و جدا از دوربین و هم سر دوربینتون می‌تونید نصب و ازشون برای ضبط ویدیوهاتون استفاده کنید. بعد از اون می‌ریم سراغ نورهای LED حرفه‌ای و بزرگتر و نحوه کار و استفاده از اون‌ها رو یادتون می‌دم و در نهایت می‌ریم سراغ نورهای ‌LED با اتصال BOWENS که در حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن به شما کمک می‌کنه که بتونید تمام مودیفایرهای حرفه‌ای نورپردازی رو روشون نصب و یه کار فوق حرفه‌ای رو ضبط کنید. تو قسمت بعدی این بخش با هم متدهای مختلف نورپردازی ویدیویی رو بررسی می‌کنیم و می‌چینیم تا کاملا تیپ‌های مختلف نورپردازی ویدیویی رو یاد بگیرید.

     

  2.  تصویربرداری در ساخت محتوا ویدیویی

    تو این بخش با تمام دوربین‌هایی که برای ضبط ویدیو خانگی می‌تونید ازشون استفاده کنید آشناتون می‌کنم و تیپ تصویری هر کدوم رو هم نشونتون می‌دم. اول از یک موبایل شروع می‌کنیم که تقریبا ۸۰ درصد تولیدکنندگان محتوا ویدیو خانگی دارن ازش استفاده می‌کنن. تمام نکات مهم در مورد تصویربرداری با موبایل رو بهتون یاد می‌دم. بعد می‌ریم سراغ دوربین‌های DSLR با سنسورهای کراپ که قیمت ارزون‌تری نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای تر دارن و با تنظیمات و کیفیت ضبط ویدیو این دوربین‌ها آشناتون می‌کنم. تو قسمت بعد سراغ DSLR های فول‌فریم می‌ریم و کار با اون‌ها و کیفیت تصویرشون رو بررسی می‌کنیم و در نهایت می‌ریم سراغ دوربین‌های بدون آینه کراپ و فول‌فریم که این روزها خیلی برای کارهای ویدیویی حرفه‌ای ازشون استفاده میشه و محبوبن. تصویر این دوربین‌ها رو با دوربین‌های دیگه مقایسه می‌کنیم تا با تفاوت‌هاشون کاملا آشنا شیم.

     

  3. صدابرداری در ساخت محتوا ویدیویی

    هر چقدر نورپردازی خاص و حرفه‌ای داشته باشید و یا با بهترین دوربین‌ها هم فیلم‌برداری کرده باشید، تا زمانی که صدای درستی برای ویدیوتون ضبط نکنید نمی‌تونید محتوا جذابی تولید کنید. حالا بین این همه میکروفن‌های متفاوت و رکوردرهای صدا واقعا کدومشون بدرد ما می‌خورن و باید ازشون استفاده کنیم. تو این بخش شما رو با انواع میکروفن‌ها آشنا می‌کنم. اول از همه میکروفن روی خود دوربین‌ها، بعد از اون میکروفن‌هایی که توبازار ایران موجود و محبوب‌تر هستند. میکروفن یقه‌ای وایرلس بویا، میکروفن‌های سر دوربینی RODE, میکروفن RODE WIRELESS GO, میکروفن‌های رومیزی، رکوردر ZOOM H6، میکروفن‌های زوم و … و کامات با تیپ صدای هر کدوم و نحوه درست استفاده کردن ازشون آشنا می‌شیم و نکات مهم در صدابرداری رو کاملا با هم یاد می‌گیریم.

     

  4. تدوین برای ساخت محتوا ویدیویی

بعد از اینکه ویدیوهامون رو ضبط کردیم حالا نوبت اینه که با نرم‌افزار مناسب تدوینش کنیم. تو این بخش یادتون می‌دیم که تصاویر ضبط شدتون با موبایل رو خیلی تمیز و حرفه‌ای تو اپ INSHOT ادیت کنید.

 

محتوای این دوره چیست؟

پکیج متشکل از ۵ فصل و ۳۱ قسمت است. قسمت اول معرفی، قسمت دوم نورپردازی، قسمت سوم فیلم‌برداری، قسمت چهارم صدابرداری و قسمت پنجم تدوین و ادیت

 

 

چرا این دوره تولید شده؟

برای اینکه نیاز مبرمی حس می‌شد که تمام کسانی که می‌خوان محتوا ویدیویی خانگی درست کنند چطور می‌تونن با ابزار حداقلی ویدیوهای حرفه‌ای درست کنند.

 

 

چرا باید این دوره رو تهیه کنید؟

چون با دیدن این دوره یاد می‌گیرید نکات مهم برای ضبط یک ویدیو حرفه‌ای با هر دوربینی به چه شکلیه، حتی با موبایل و این میتونه کمکتون کنه که مخاطب‌های زیادی رو پیدا کنید.

 

 

بعد از دیدن این دوره تو چه سطحی قرار می‌گیرید؟

بعد از دیدن این دوره شما یک تولید کننده محتوا ویدیو حرفه‌ای هستید که غیر از تولید محتوا ویدیویی برای کار خودتون میتونید کار تولید ویدیو برای مشتری‌های دیگه رو هم انجام بدید و کسب درآمد خوبی داشته باشید.

 

 

این دوره برای چه افرادی مناسبه؟

  • همه بلاگرها و ویلاگرها.
  • کسانی که ویدیو مصاحبه تولید می‌کنند.
  • ویدیوسازهای خانگی
  • ویدیوسازهای حقوقی، پزشکی، خانواده، روان‌شناسی، ورزشی، آشپزی و …

این دوره برای چه کسی مناسب نیست؟

  • کسانی که کیفیت محتوا براشون اهمیت نداره.
  • کسانی که فکر می‌کنند برای ویدیو حرفه‌ای لزوما باید خرج زیادی کرد.
  • کسانی که به مخاطبان محتواشون اهمیت نمی‌دن.
  • کسانی که فکر می‌کنند با موبایل نمیشه ویدیو حرفه‌ای گرفت.

چرا باید همین الان این دوره رو بخرم؟

برای اینکه امروزه پیج‌هایی موفق‌تر هستند که بهترین کیفیت رو تو تولید محتواشون دارند و به شعور مخاطب احترام میگذارن. این دوره تمام اون چیزی که برای حرفه‌ای شدن تو تولید محتوا ویدیویی حتی با موبایلتون دارید یکجا در اختیارتون میگذاره. بعد از دیدن این دوره دقیق می‌دونید چه ابزاری باید داشته باشید و چطور ویدیوهاتون رو حرفه‌ای ضبط کنید. پس اگر دلت می‌خواد ویدیو حرفه‌ای تولید کنی همین الان این دوره رو تهیه کن و حرفه‌ای شو.

 

هدیه پکیج

۱۵ سال تجربه ساخت ویدیو حرفه‌ای

 

نکته مهم: فارغ از اینکه از موبایل یا دوربین‌های حرفه‌ای برای ضبط محتوا ویدیوییتون استفاده می‌کنید، این دوره کمکتون می‌کنه که با نورپردازی، صدابرداری و تدوین درست ویدیوهای حرفه‌ای رو تولید کنید.

 

برای دیدن آموزش های رایگان بیشتر به صفحه اصلی مجموعه آموزشی عکاسی، نورپردازی و فوتوشاپ فوتوموتو مراجعه کنید.

 

روی کارت سرمایه گذاری کن!

همین الان بدون تردید روی دکمه دانلود کامل دوره کلیک کن

و ساخت محتوا ویدویی در خانه رو یاد بگیر!

اطلاعات دوره

مدرس دوره

فصل اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

خداحافظی

 

 

اطلاعات دوره

مدرس دوره

فصل اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

خداحافظی

گفتگو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره