عکاسی و ادیت بطری نوشیدنی

مدیر سایت ·4 خرداد 1402

عکاسی تبلیغاتی از بطری نوشیدنی

عکاسی از بطری های نوشیدنی به دلیل انعکاس نور روی شیشه جزو سخت ترین تیپ محصولات برای عکاسی هستند. به همین دلیل معمولا با یک تک عکس از بطری نوشیدنی نمیشه نورپردازی کامل و حرفه‌ای رو داشت. چیدمان خلاقانه هم بسیار موضوع مهمی برای خاص به نظر رسیدن عکس نوشیدنی ها می باشد.
در این آموزش بهتون یاد میدم که چطور نکات لازم برای نورپردازی و عکاسی از شیشه نوشیدنی ها رو درست اجرا کنید. چطور از کاغذ‌های دیفیوزر دست‌ساز و از چه جهاتی نورپردازیتون رو انجام بدید و برای هر قسمت از بطری چه تکنیکی از نورپردازی رو داشته باشید تا بتونید بعد از عکاسی در فتوشاپ این عکس‌ها رو در چندین لایه روی هم بچینید و قسمت‌هایی که از هر عکس نمی‌خواهید ماسک کنید و بعد از اون چطور با یک ترکیب بندی خلاق و اضافه کردن یک سری از افکت‌های فتوشاپی عکس های فوق العاده حرفه ای داشته باشید.

بهتون یاد می‌دم چطور طراحی صحنه حرفه‌ای داشته باشید و از چه تیپ بک‌گراندهایی برای عکاسی استفاده کنید. چه ادواتی می‌تونن تو قاب عکستون و کنار سوژه‌تون قرار بگیرن تا حس عکس خیلی حرفه‌ای باشه. چطور با یک اسپری مات کننده حس تگری و خنک بودن به شیشه بطریتون بدید. ۲ تیپ بطری رو در این سری آموزش‌ها عکاسی می‌کنیم. یک بطری نوشیدنی آرگو با تم و چیدمان ریترو و یک بطری نوشیدنی آیسی‌مانکی بلوهاووایی با نورپردازی مدرن و مینیمال و تو فتوشاپ تمام لایه‌ها و ادیت انجام شده روی عکس‌های هر دو بطری نوشیدنی رو بررسی می‌کنیم.

 

از دیدن آموزش رایگان عکاسی، نورپردازی و ادیت بطری نوشیدنی لذت ببرید.

 

آموزش ادیت و عکاسی از بطری نوشیدنی

برای دیدن آموزش های رایگان بیشتر به صفحه اصلی مجموعه فوتوموتو مراجعه کنید.

 

عکاسی از نوشیدنی
عکاسی خلاق از نوشیدنی

اطلاعات دوره

مدرس دوره

سعید کاوه مدرس دوره

مینی دوره آموزشی رایگان

مشاهده رایگان
 
 

عکاسی از بطری نوشیدنی آیسی مانکی

قسمت 1
قسمت 2 رایگان

عکاسی از بطری نوشیدنی آرگو

قسمت 1
قسمت 2

 

اطلاعات دوره

مدرس دوره

سعید کاوه مدرس دوره

مینی دوره آموزشی رایگان

مشاهده رایگان

عکاسی از بطری نوشیدنی آیسی مانکی

قسمت 1
قسمت 2 رایگان

عکاسی از بطری نوشیدنی آرگو

قسمت 1
قسمت 2

گفتگو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره